2009年11月20日星期五

唔係急最緊要快

天下的老闆都一樣吧。

才跟你說:「我們plan要做呢樣,做了先丫!」
不消一刻又會說:「這分文件好緊急,做了先丫!」
「轉個頭」又在你面前出現,拿著個file,說:「這個好緊要,要趕住給某某, 做了先丫!」

即是先做那一樣呢?

面前已有好多deadline;又kick off 新project,做做做,如火如荼;隔天又說有新idea要趕工。

打工仔想問:老闆係咪當我地係超人;老闆係咪當我地係人。

那天和朋友K和他的兩個同事一起到尖沙咀happy hour,他們好像怨氣很重。

K說:「他(老闆)每說完一樣野都例必加句『拿,呢樣好急,拍爛檔,幫幫手,趕起先。』…」
另外一位同事說:「係啦,句句都加呢句,壓力好大呀。」
再另一位同事接著說:「其實是否無樣急……」
先前一位就說:「點先迎合到佢,佢講晒啦,樣樣都趕,樣樣都做先。」
K說:「係啦,邊有咁多爛檔拍呀,做唔起咪又係我地『籟野』!」

看著他們你一言,我一語,我都不敢出聲…..

其實我想說:「我都係成日講他老闆講那句。」 (= =’’汗)